Åldersgräns på bloggen?

HAHAHA jag har hört att mina mest omtalade, och största hatobjekt -just 96:or- sitter & läser min blogg på kvällarna. Det var väl mysigt? Kul att den är så pass intressant att även ni läser, trots att den verkligen inte är till för er ;*
Skulle vara bra gött om man kunde bestämma vilka åldrar som får titta in på lilla bloggis, för den är ju min...varför ska inte jag få bestämma då?
Men som tur är får jag i alla fall skriva vad jag vill, så jag fortsätter :D



Tycker att det är oerhört mysigt att folk inte ens kan betala en dricka för sex spänn?! Eller hade småflickorna bara en uppgörelse om att baxxa en sak var och sedan skryta om det? Tyvärr blev det ju det motsatta, för er alla! Men att gå och skryta i skolan en dag om att de fått prick gick bra. Men idag var det tydligen något annat. Då var det jag och louise som "spridit" ut det över hela skolan, trots att jag precis kommit när jag fick höra det. Smart att skriva på bdb en massa grejer också.

Hoppas ni fick ett litet helvete när föräldrarna fick komma dit.

Kommentarer
Postat av: louise

så himla pinsamma :(

2010-02-06 @ 12:11:04
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0