Ryggen ska bli bättre :D

Imorse var jag uppe med tuppen! I alla fall om han vaknar runt nio på lov.
Pappa kom & hämtade mig vid tio så åkte vi in till stan till en kiropraktor för våra stackars ryggar. Jag var först på tur och blev jävligt lycklig när jag fick se att det var en tjej som skulle undersöka mig, för jag vill inte direkt strippa för någon gammal gubbe ;$
Det gick bra, hon tryckte och typ skulle lossa lederna från varandra, eftersom att min rygg tydligen var en katastrof (som om jag inte visste det innan). Sen fick både pappa och jag ny tid på fredag igen, gött!

Igår kväll hade bobbi & jag mys också. Käkade pizza & gottade oss. Och lilla Doris åkte hem igen, usch vad tomt det blev :( Hoppas vi får ha henne snart igen :)

Hoppas att ni är glada att jag har orkat skriva ett så långt inlägg för en gång skull, är rätt lat nu förtiden men ändå smart. För när jag känner att jag har mycket jag vill skriva om så skriver jag ett inlägg & sparar resten, nice va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0