Lite små trött..

Jag har lärt mig att för vissa spelar inte vänskap någon roll. Att man kan bli utbytt mot en player eller en hagga en kort period, för att det inte passar att vara vänner just då, men när ens vän behöver stöd, då är man välkommen.

Andra bara utnyttjar, det är nog värre till och med. Såna som ringer & frågar "var är du?" ungefär som att de ska komma, och sen säger de "jag undra bara" och då tar samtalet slut. En vän jag har nu, måste man göra allting för, annars bli hon/han grinig, men hon/han kan aldrig ställa upp tillbaka.
Vill hon/han gå på bio så måste jag i princip följa med. Om jag vill så är det mer ovanligt att den följer med, än att hon/han faktiskt säger ja.
Detta retar upp mig så jävla mycket. Jag är så jävla trött på det. Jävla fittor som utnyttjar & som bara ställer upp när det passar de själva. Glöm att jag gör något mer för dig. Jag har gjort tillräckligt, nu är det din tur...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0