Björn axen serum [recension]

Jag skrev för någon vecka sen att jag köpt Björn Axens hårserum och jag lovade att skriva vad jag tycker om det, så här kommer det!




Vårdar håret och gör det väldigt glänsande.

Det här serumet är det bästa jag testat! Det är helt underbart att ha i håret och tynger inte ner det minsta. Det ger snarare mer volym i mitt hår. Det märks även att håret älskar det. Det är aldrig tovit längre, det ser inte ut att vara i närheten av så slitet som det var innan jag använde det.
Det har räddat mitt blonda hår faktiskt.

Det doftar vanilj, ganska mycket. Men jag ser det som ett "extra parfym sprut" bara. Inget störande eller så, endast frächt!

Helt underbart serum..




Innehållet i glasflaskan är flytande som vatten.

Du måste vara väldigt försiktig med flaskan och helst ha kvar förpackningen eftersom att "locket" lätt åker bort. Dessutom att den är gjord av glas gör den inte mer hållbar precis.

Att vätskan är som vatten gör att den lätt rinner iväg och hamnar inte där den borde. Dvs det är lätt att den hamnar på golvet i stället för i håret om man inte har handen väldigt kupad.

------------------------------------------------------
Betyg: SSSSS
Fyra av fem
------------------------------------------------------

Tips:

Köp gärna en svinborste. Alltså en hårborste gjord av svinhår.
Det är såå mycket skonsammare mot håret än vad en vanlig borste är. Dessutom borstar det ut oljorna jämt i håret så det blir mycket finare och ser mer välvårdat ut! :)

-En sån här har jag, fast rund.
300kr på Kicks.


Bevaka bloggis :D ...
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sandra

sånna där bortstar äg!

2010-04-16 @ 07:31:53
URL: http://sandralediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0