Varför är jag...jag?



Ibland känner jag mig meningslös, att jag inte räcker till. Att jag inte uppfyller de krav som jag vill, att jag inte kan vara med alla hela tiden. Att jag inte klarar att vara bra. Men ibland upptäcker jag mina starka sidor, att jag faktiskt är en bra person. Jag menar..hur mycket förlåter inte jag folk? Jag förlåter alla som ber om det, vad de än har gjort. Inte vet jag varför...jag bara är sån. Och folk som känner mig vet om det, och vissa kallar det en dålig sida, men fuck u! Det är bra. Vem vill inte ha vänner?




Förresten så har jag fixat Sofias blogg, hihi. Hoppas hon blev nöjd i alla fall ;d Det som var bra var att den blev inte fullt så rosa som min var tidigare, men ändå rosa :)

http://soofiiastenquist.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sötaste

Gillar verkligen den bilden<3

2009-12-15 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0