Mina skor

Mm, rent panik köp så blev det ett par nya Reebok, och jag ångrar mig redan! Jag tål inte blöta strumpor, men då kan jag heller inte ha såna här tydligen.

Team Sportia: Nej, de håller bort vatten riktigt bra. Impregnerar du de också så ska de inte bli blöta alls!

Ha, jo visst. Vem var det som kom hem med genomblöta strumpor igår då. Trots impregnering två gånger.. -Jo jag! :)

Men jaja.. Här är de i alla fall. Jag satte på de guldiga skosnörerna som var med ist.

Valde iaf inte efter utseende..

Kommentarer
Postat av: Feliz <3

Haaatttaär det står falska saker på skor som man sedan köper :oo

2009-11-29 @ 14:03:43
Postat av: Annie

Vilka snygga skor!:)

2009-11-29 @ 15:10:51
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0