Jobbig dag

Ni vet ju redan hur dagen började, med syon och allt det. Sen efter lunch gick Karro, Lisa & jag till ica för att köpa godis & dricka till filmstunden på ö19, sunes jul<3 Rätt okej avslutning på dagen med tanke på att jag hade gjort ett prov som jag tror gick ganska bra.

Efter skolan mötte robin mig. Vi gick till ica & köpte julskinka. Sen gick vi hem och gjorde i ordning den, den blev jätte god :) Efter det kollade vi lite tv och jag somnade. Snacka om att jag är trött asså!

Nu är jag hemma en stund. Har satt på musik bra högt för att slippa bry mig om andra och chillar här på bloggen. & vet ni? Jag älskar att blogga! Det är min blogg och jag bestämmer allt. Snacka om att det är frihet. Jag bestämmer vad och när saker ska skrivas och det är så himla underbart!
Men nu ska jag deppa med min musik igen, hihi.

Dagens ASgarv;
Tjockis Lisa får efter idag, special byggda stolar då de gamla inte klarar av henne.
Ampe får pris i teknik efter att han i samma veva som incidenten med stolen, lyckades ha sönder tvn.



RIP!


Kommentarer
Postat av: Remowe

Hej!

Men gud vad sööt bild (den som visas högst upp)

Alla dina bilder är fina och sån mysig färg du har i din blogg, läste några saker du skrivit, du har talang :) <'3 Fortsätt med det, det kommer att uppskattas!

Gulligt namn på bloggen också! <'3

Du gjorde din blogg speciell med din sööööta bild tycker jag, men allt du skriver och lägger in är DU <'3

Ha det bra, MVH Remowe (s.s)

2009-11-27 @ 21:33:06
Postat av: Soffan!

Haha! Asgarvar själv. Snygga bilder. Den högst up är så gulig. Du och din pojkvänn eller?

Mvh Soffan

2009-11-29 @ 14:45:50
URL: http://buskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0