Hemma från biomys!

Hej på er (a Robin & jag kom precis hem efter att vi gick till stan. Stannade & käkade pizza på picasso och sen gick vi till bion. Rätt mycket folk för att vara lilla karlskoga. Filmen var helt okej. Mycket "pang bom, så äre" och lite för lite förklaring om hur saker hände. Dessutom försökte de med skämt där det passade som minst, ett litet -. Annars va filmen bra. Mycket som hände & det känndes verkligt.

Nu har jag mina nya skor också, bilder kommer imorgon :)

Nu ska älski och jag mysa & kolla mer film. Och jag ska dricka mina power king & se till att jag håller mig vaken ett tag, puss!

Btw;
Mötte Ina en stund när jag var hemma också. Jag fick hennes lösögonfransar så nu är Nella happy, TACK! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varden sevärd? :)

2009-11-29 @ 19:03:35
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0