En stark jul längtan..



Robin och jag har diskuterat länge om det. Allt mys, all fin belysning & allt pynt. För att inte tala om den otroliga stämningen och den goda maten. Jag kan inte säga annat än att efter allt prat så längtar jag efter jul sjukt mycket! Och jul skinka..tänk va gott.

Men nu är det så att det är 29, snart 28 dagar kvar till julafton och det är faktiskt ett tag. Men man kan ju drömma bort lite i alla fall. Dessutom lär de ju börja pynta inne i stan snart, om de inte redan har gjort det? Har sett granen i sandviken i alla fall, som är pyntad. Så långt har jag kommit x'd Men säg till om det är pyntat i stan, då måste jag in någon kväll. Det är ju så sjukt mysigt!

Sen frågade mamma om vad jag önskar mig, och jag vet inte riktigt faktiskt.
~ Presentkort på kicks
~ Presentkort på kläder
~ Kläder, haha x'd
~ Solkort. Finns det såna?
~ Parfym, Avril lavigne trorja.
~ Pengar, vem vill inte ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0