Bullar!

Hej på er! ;$
Idag i skolan var det restnoteringsdag(?), men jag kan inte påstå att jag gjorde så mycket. Inte kom jag ikapp med någonting i alla fall, mer än hemkunskapen då. Egentligen, om sanningen ska fram så spelade jag kort mest hela dagen. Men det behöver ni ju inte säga till någon, eller hur? (a
Sen fick alla nior tårta också, det tackar vi för! Rätt gott men typ 70% grädde så man fick ont i magen :( Runt tre gick Cata och jag hemåt.
Robin & jag kollade lite tv, gick till ica och när vi kom hem igen kollade vi tv, haha. Jag låg & funderade på varför det nästan alltid är han som får välja program. Jag blev så trött på det så jag somnade, hihi. Sen vaknade jag av att mamma ringde och frågade om hon skulle köpa med max åt oss, och såklart att vi ville det :D Jätte gott & jag har säkert gått upp 2kg idag, haha.

Jaja, runt tio åkte jag hem och nu sitter jag här med mitt älskade photoshop.
Pusss

Btw;
I helgen bakade jag & älskling bullar. Men så fort jag lämnade köket tog han saken i egna händer, såklart....





Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser mumsigt ut! :D

2009-11-26 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0