Uppdatering om nöff sprutan!

Har precis kommit hem från älskling, & jag tänker inte skriva mycket alls. Men jag kan säga att "självmords-sprutan" har gjort mig sjuk, ganska mycket sjuk.. Feber, yr, ont i HELA kroppen, huvudet sprängs snart och mina ben är bortdomnade. Hoppas jag hamnar i koma fram till dagen innan julafton.
Då ska jag ut & shoppa presenter till alla närstående och sen ska jag mysa med älskling & familjen.

Rena drömmen ju..

Vad skulle Du göra om du vaknade upp tre veckor senare?

Nu ska jag kolla Jordan & sen sova, pusss

Kommentarer
Postat av: wimsi

Synd att du blivit sjuk! ;S Hoppas du snart blir frisk! ;D <3

2009-12-02 @ 18:58:45
Postat av: Jumpinggrirl

Så synnd att du blivit "sjuk", men det är normalt, min mamma fick feberfrossa och min farmor med och jag fick kräksjuka.... Fasst du verkar ju ganska kry som orkar skriva, krya på dig.

2009-12-02 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0