Trött på alla avundsjuka kommentarer

Hej mina favortiter!
Jag älskar att se avunsjuka människor som inte har något bättre för sig att klaga på andra. Folk som letar upp andra, som är så mycket mer perfekta än vad de själva aldrig skulle kunna bli. De klagar och kaxar som aldrig förr. Nu är mitt solarium den största grejen, det är ju sååå farligt. Har inte era mammor lärt er att man bara blir tagen som en idiot om man yttrar sig om något man inte vet?
Visst, det är farligt om man solar 40min varje dag & har värsta sololjan på sig varje gång så fettet steks, men andra vet hur man ska sola rätt och är inte i närheten av riskzonen.
Men nu vet ni det, och ni får gärna fortsätta med att vara avundsjuka så jag har något att skratta åt.



För övrigt har dagen precis börjat och jag har kollat på Ensam hemma 2, samtidigt som Robin har sovit. Jag åker nog snart hem. Jag ska träna & sola. Ta hand om mig själv helt enkelt. Det behövs nu efter jul och allt åkande fram & tillbaka. Till sommarn ska jag ju gå ner 15 kg. Det är inte riktigt 1kg i veckan, det klarar jag ;)

Följ bloggen:
bloglovin
pusss!



Kommentarer
Postat av: Ewelina Petersson

Du har en väldigt intressant blogg....

den är jätte fin.

jag har ingen blogg där för jag inte skrivit någon adress på detta.....<3333

2009-12-27 @ 13:37:19
Postat av: Angelica

Är bara tvungen att kommentera ännu en gång! Blir så förbannad när man läser sånt här för folk har verkligen inget vettigare för sig än att klaga på andra! Och det med att sola! Visst fan är det farligt men det så himla mycket andra saker som är sjukt mycket värre än att sola! :) Stå på dig!

2010-01-03 @ 22:46:25
URL: http://www.metrobloggen.se/otr0lig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0