Svininfluensan!

Suck, i skolan idag kom syster springande på jakt efter mig, det var tydligen bara 5 kvar som inte hade tagit nöffnöff-sprutan & jag var en av de. Så jag fick ju snällt följa med.
Det var inte farligt alls, jag förstår mig inte på såna som är rädda för sprutor.. Men jaja.

Såhär i efterhand har jag lite ont i armen och huvudet, men jag hoppas att jag klarar mig från att bli sjuk.

Saknar älskling också, har inte varit där på hela dagen :( Ska nog tvinga pappa att skjutsa dit mig, hihi
pusss

haha go bild :p (klicka så blir den större)

Kommentarer
Postat av: Linnean xD

Haha, det har jag nog aldrig sett någon skriva i sin blogg förr. "Det var inte farligt alls, jag förstår mig inte på såna som är rädda för sprutor.. " Alla skriver bara hur hemsk den är ;D

2009-12-01 @ 20:20:27
Postat av: Anonym

Jag har också tagit vaccinet och det gjorde inte så ont tycker jag men ändå lite obehagligt:(



Fin Blogg du har!

2009-12-01 @ 20:44:39
Postat av: Jumpinggrirl

Känner iotne en ENDA som kommit undan utan några symptom!! Sorry... men typ ALLA reagerar, blir iaffall lite hängiga...

2009-12-02 @ 18:57:55
Postat av: wimsi

Cool bild! (den man kan klicka på så att den blir större) xD

2009-12-02 @ 19:02:02
Postat av: Ida

Hejhej fett fin blogg du har:D Jag har oxå en blogg! Råkade skicka till fel blogg:P Skulle skicka till bloggen trassellica.blogg.se! Hehe förlåt<3

2009-12-02 @ 20:51:56
URL: http://glaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0