Svar på frågestunden!

Här kommer lite svar från frågestunden. För sent, jag vet. Jag lovade att de skulle ligga ute redan i fredags men så blev det inte :(
Här kommer endel i alla fall ;d


    
Fråga: Varför är du så söt?
Svar: Hehe tack för komplimangen, men jag vet inte :p

Fråga: Vilken klass går du i?
Svar: 9an ^^

Fråga: Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: Kläder, smink, solkort -om det finns?, parfymer som tex Avril Lavigne :)

Fråga: Vad har du för mobil?
Svar: Sony ericsson w890i

Fråga: Heter du Nellishen på riktigt?
Svar: Nej, Nella :)

Fråga: När fyller du år?
Svar: Femte augusti ;p

Fråga: Har du något djur?
Svar: Ja ^^

Fråga: Vad heter han du kysser? :P
Svar: Jag antar att du syftar på headern, & det är min pojkvän Robin :)

Fråga: Skulle du kunna döda för någon? :o
Svar: Hehe jag vet inte, men jag tror att alla skulle kunna göra det :p

Fråga: Vilket märke av smink använder du? :)
Svar: Foundation: Isadora's High Performance (Suger! Den har torkat ut min hy extremt)
Någon concealer jag inte minns namnet på.
Rouge: (Använder bara ibland) Id
Ögonfransböjare
Mascara: Loréal's Double Extension (den vita sidan) & Loréal's Lash Architect över.
Läppbalsam: Nivea's Hydro Care

Fråga: Vad är det pinsammaste du har gjort? ;p
Svar: Haha jag vet inte faktiskt ;$ Men jag kommer ihåg att någon gång när jag var liten gick jag till affären i pyjamasbyxor, haha :p

Fråga: Vlken är din favorit affär? ;)
Svar: Kicks & gina, kanske ?:p

Fråga: Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
Svar: Hur vet du om jag är oskuld eller inte? :)

Fråga: Vad tycker du är det bästa och sämsta med julen? xD
Svar: Det bästa är stämningen & allt mys! Nästan allting är bäst, för jag älskar julen :)
Det sämsta är kanske att det lätt kan bli stressigt när man ska åka runt till släktingar & sånt :p

Fråga: Röker du?
Svar: Hihi?

Fråga: När drack du första gången? :D
Svar: När jag drack sprit första gången eller när jag var full första gången? Jag provade när jag var jätte liten men min första fylla var nog i sexan eller sjuan. Om jag inte minns helt fel.

Fråga: Hur gammal är din pojkvän och hur träffades ni?
Svar: Han är 18år & vi träffades genom kompisar.....och bilder ;e

Fråga: Beskriv din första kyss?
Svar: Något man helst vill glömma & nästan lyckats.

Fråga: Första kärlek?
Svar: Alla gifte sig väl på dagis?



Fråga: Hur länge har du bloggat? :)
Svar: Här på blogg.se har jag inte bloggat alls länge, men innan det bloggade jag på Metrobloggen, men den sög. Så tja.. några månader i alla fall ^^

Fråga: Varför valde du namnet ”nellishen” :D
Svar: För att jag kallar mig det nästan överallt, & många känner igen det då :)

Fråga:
Hur länge har du haft din blogg?
Svar: Blogg.se har jag inte haft så länge ^^

Fråga: Är det du som gjort bloggdesignen?
Svar: Ja

Fråga: Vilka bloggar följer du?
Svar: Kissies, fokis & louises såklart. Även lite andra som jag kollar ngn gång ibland :)

Fråga: Vad gillar du att blogga om?
Svar: Allt!

Fråga: Har du gjort bloggdesignen? Och i sådana fall undrar jag om du är medveten om hur duktig du är!? <3
Svar: Japp, jag har gjort allting här i bloggen. Hihi tack ;$

Fråga: Har du nåt ''tema'' om vad du bloggar om, till ex. ditt liv, fotografier, sport, osv... ?
Svar: Nej. Jag bloggar om allt som jag känner för :)



Fråga:
Vad vill du göra när du är stor?
Svar: Bli psykolog.

Fråga: Gillar du att ta foton?
Svar: Ja :)

Fråga: Vilken sorts kamera använder du?
Svar: Panasonic DMC-TZ5, lumix. Helt underbar!

Fråga: Vad har du för favoritämne?
Svar: Har inget, men hemkunskap är väl i alla fall det ända vettiga^^

Fråga: Håller du på med någon sport/fritidsintresse?
Svar: Nej, jag red förut men jag har tagit ett uppehåll nu.

Fråga: Rider du?
Svar: Nej, men jag tror att jag ska börja snart igen.

Fråga: Gillar du att bada på sommaren?
Svar: Jag hatar att bada ;$

Fråga: Äskar du skolan?
Svar: Verkligen inte..


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fin blogg, Och så fin design med mera :) Man bra idè att svara på massa olika frågor om skolan, Privat och sånt :), Hälsningar Malin

2009-12-10 @ 16:37:56
URL: http://Ska skaffa en snart ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0