Stalker eller bara no life?

Vet inte vad jag ska säga, men vissa är verkligen dummare än andra. För ett tag sen, var det någon som frågade om jag visste vem "fat_cat@live" var, eftersom att personen utgett sig för att vara just moi. Men icke :) Jag addade personen & efter ett tag så var det någon "annan" från skolan osv..
Men jag glömde allting.

Tills idag! Då personen skrev igen och var någon "Miranda", som precis börjat i Gunillas klass. Tyvärr lilla gumman eller gubben, de nya kan inte svenska för fem öre - och du verkar kunna väldigt bra för att vara den idiot du faktiskt är. Du måste ha ett väldigt tråkigt liv för att behöva utge dig för att vara andra. Duger inte ditt eget liv? Troligen inte...

Hihi men i alla fall, kul att man vet att det är någon från skolan, kanske nian...och antagligen en liten pojke! Namnet kommer jag med senare :)

pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0