Sprungit 5km & solar 25min! ;d

Av någon jäkla anledning, känns det riktigt bra..mitt beslut om mitt nya, vackrare liv. Jag åkte hem från vid halv sex. Då la jag mig och solade 25 minuter, riktigt skönt! Efter det sprang jag fem kilometer och nu är jag ganska så trött. Hehe jag vet att jag är otränad ;$
Nästa vecka ska jag klara en mil, så det så. Nu ska det gå fort, & jag är taggad!

Dags för en varm, skön dusch. Sen äta lite snabbt & ut med Ina direkt efter. Det är fullt upp när man heter Nella ;)

Följ bloggen:
bloglovin


Kommentarer
Postat av: amanda

sicken hurtbulle du blivit nellish! :D <3<3

2009-12-29 @ 01:14:06
Postat av: louise

ser asgött ut ju :D

2009-12-29 @ 15:03:54
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0