Små shoppat!

Hej alla söta bloggläsare!
Klockan är bara tre och jag har hunnit med en heel del! Vid halv tolv kom pappa & hämtade mig så åkte vi hem och jag hämtade mina presentkort + lite annat. Sen fick jag skjuts tillbaka till robin & vi kte direkt till stan med hans mamma.
På stan köpte jag en foundation & fixade mina naglar ;) Nu ska jag bli snygg på nyår.
Dessutom har vi fixat all dricka så på nyår blir det kul, hihi!

Nu ska vi kolla lite tv och städa tror jag. Efter det ska vi väl träffa lite folk antar jag, pusss ;d

Den enda som sitter bra.



Bild på naglarna får ni senare, hihi ;*


Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Angelica

tycker du den foundationen är bra? :) har tänkt köpt den men är lite osäker :P

Söt blogg:)

2010-01-03 @ 22:44:16
URL: http://www.metrobloggen.se/otr0lig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0