Så en tanke..

Jag måste komma ifrån, jag måste lära mig att släppa. Att vara kvar i det förflutna för evigt skulle aldrig gå, så varför försvåra saken så mycket mer? Jag försöker lära mig att glömma, att ta nya tag för varje dag. Att vakna varje morgon och se något positivt med dagen, men hur det än blir så tänker jag varje dag tillbaka på de senaste åren.

Där allt gick så fort, där man inte hann att tänka. Där allt bara hände utan att jag hade tänkt igenom något. Där vänner försvann & där jag vaknade upp i ensamhet, då jag visste att jag aldrig mer skulle få se er..

Det var några jobbiga år, och det var mycket tårar & besvikelse. Men jag blev aldrig så svag så jag följde er. Jag stannade kvar här för att kämpa, för att se morgondagens solsken. Jag är evigt tacksam för saker & ting som har hänt, vänner som kommit och gått. Ni har lärt mig några få men väldigt användbara saker & det är något jag aldrig kommer släppa.

Så en tanke och du skördar en handling, så en handling och du skördar en vana, så en vana och du  skördar en karaktär, så en karaktär och du skördar ett öde.

Följ bloggen:
bloglovin


Nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund, bloggen tar kol på mig! *not*
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0