Rättegång idag!

*Puh* Hej alla sötisar!
Fy vilken dag, tur att jag tog ledigt från skolan i alla fall, annars hade jag blivit galen! :o Det började med att pappa väckte mig tjugo i elva, han stod och väntade med bilen utanför Robin för att jag skulle komma hem innan bilturen till Örebro skulle börja.

Väl i Örebro så väntade vi i tjugo minuter på min advokat. Innan det kom åklagaren förbi och pratade lite med mig och Adde, men till slut kom advokaten i alla fall. Adde fick veta lite vad han skulle göra och sen blev vi kallade till sal tio, där dommare & massa annat folk väntade.
Hela rättegången vad över på knappt en timme, men sen väntade vi på dommen och allt sånt så det tog längre tid. Under tiden umgicks vi söta ungdomar lite, för vi var i alla fall fem stycken som väntade. Sen föräldrar & sånt men det är inte intressant, haha :)

Det gick bra i alla fall, och skadeståndet var ganska bra ändå. Rätt ska va rätt.

Men nu är den historian över, äntligen!


 
Hemma i kga fick jag sibylla och sen skjutsade pappa mig till Robin. Vi gick ut & träffade lite folk på vägen men mer än så blev det inte. Jag är helt slut & han var trött, så det blev en riktigt lugn kväll.. :)

Följ bloggen: bloglovin


Kommentarer
Postat av: Amanda l

Varför rättegång nellis ?<3

2009-12-18 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0