Nyårs fix!

Hej mina sötnosar!
Idag är det den 31 december, otroligt vad tiden går fort! Det känns inte alls längesen som jag fyllde år, som robin & jag blev tillsammans & som när skolan slutade och började igen. Tiden går helt enkelt äckligt fort..
Mitt internet på min egna dator funkar inte, skräll?! Men jag har mamma & pappas nu, så jag bloggar ändå, såklart! Dessutom kommer jag att lägga in bilder från hela året, men det blir i ett senare inlägg.

Nu ska jag ta hand om mig själv. Sola, bada fotbad, ha ansiktsmask, ta ett bad & senare fixa mig inför kvällens fest ;) Det känns helt underbart!
Senare  tar jag en promenad ner tillbaka till älskling & alla andra, och då blire dricka!! :D
Känns som om det vore evigheter sen jag drack...och det är det ju faktiskt :(

Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Martina

Najsigt sätt att avsluta året!

2009-12-31 @ 15:34:27
Postat av: Julia - perlorian -

Hej! Tiden har ju bara flygit förbi. Men nyårsafton för dig verkar ju hel-mysig. Hoppas att det blir lika kul som det låter.

2010-01-01 @ 16:33:26
Postat av: Anonym

åh, jag vill också sola!

2010-01-01 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0