Jävla idiot..

Suck, skolan suger & framförallt vissa lärare! ;s Tre prov på två veckor, snyggt jobbat. VI KANSKE HAR ANDRA ÄMNEN MER ÄN DITT? Jävla pucko.. Sen kan jag ju säga att dagen i kyrkan var helt bortkastad! Eftersom att våran egen mentor säger att vi inte ska göra det som får oss att må bra, & låta oss prata av oss ;s
Ah, jag blev så sur att jag drog, haha jag vet...jätte moget. Men jag har ont i huvudet också.

Så nu sitter jag hos älski och vi ska ut med hundarna en stund och sen stan tror jag. Lite julklapps köp ska vi försöka med, trevligt! :) Det är sånt man blir glad av, hihi... :*
pusss

gammal bild som vanligt


Kommentarer
Postat av: Amanda l

vår klass har

- svenska frågor klara måndag (+VG och MVG ensiklda frågor)

- Kemi prov tisdag

- Droger uppgifter i biologi klara torsdag

- SO Prov torsdag

- engelska uppgifter klara torsdag

- Matte läxa

och säkert mer



tror jag dör snart..:)

2009-12-03 @ 20:31:36
Postat av: dockan<3

Vi hade 5 prov po en vecka :( 2-tisdag, 1-onsdag, 1-torsdag och sedan 1- fredag... veckan efter: 1- onsdag, 1- fredag och sen sista veckan (den senaste) 1- fredag :( inge kul med prov alls :(

2009-12-05 @ 20:55:08
URL: http://darlingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0