Jag älskar anonyma!

Dagens första inlägg tillägnar jag till alla fega anonyma, som just nu är mina favoriter på bimbo skalan. Det är väl till att tacka blogg.se som är smarta nog att ge oss användare tillgång till ip adresser som kommenterar våra bloggar. Det känns så oerhört underbart att folk tror att de är anonyma bara för att de sitter bakom en skärm och skriver exakt vad de vill utan att få skit, men tyvärr pojkar & flickor.. Jag ska visa er ett exempel...



Ser ni IP adressen? "Jag vet var din postlåda bor, brushan" ;)
HIHI! Livet är så underbart.... (8)


Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Peos

Dock har många dolda eller falska ip i dagen tider :/

2009-12-19 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0