Ibland saknar jag det gamla..

Hej bloggen, jag är inte på något bra humör alls just nu. Sitter i mitt stökiga rum med saker från golv till tak, att jag aldrig håller ordning! Men saken just nu är att jag har äntligen fått lite "egen tid" för att tänka igenom saker, och det jag vill få ur mig just nu är att jag saknar mitt "förra" liv lite. Nu är jag nästan bara inne, orkar inte ens ta en promenad.. Förut var det massvis av saker hela dagarna som jag inte visste hur jag skulle hinna med allt, men jag gjorde det ändå. Jag känner mig så tom...
Det känns som att hela mitt liv har blåst förbi, som att jag är en 65årig kärring som sitter hemma & stickar. Det är inte min grej, och har aldrig varit. Det känns så fel, så sjukt fel. Det är inte jag, inte Nella. Det är någon annan, någon annan som från och med nu ska lämna min kropp, för jag ska ha den tillbaka! Jag vill göra allt som jag gjorde förut, igen...

Kommentarer
Postat av: Guru

Din blogg är fin, fast ändå personlig och känslosam! Gillade bilden man dras med i farten lite... Om jag hade en blogg skulle jag vilja att den var lika bra som din!!

2009-12-10 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0