Hemma från en extremt bra dag!

Dagen började rätt okej, orkade fixa mig iaf :) Sen i skolan var det rätt lugnt också, fick VG på svenskan. Men efter det så var det ju kört. Lackade brutalt på den sista lektionen (för mig iaf) & rätt många va sura faktiskt. Men så går det när man inte använder hjärnan, dags att lära sig något kanske?

Så efter det gick jag upprört hem till Robin, o där fick jag vänta i en halv timme innan han orkade vara social. Men sen duschade han & jag fixade mig. Vi kom fram till att vi skulle gå till stan, och så blev det. Vi kollade runt överallt och planerade kommande julklapps inköp. Dessutom köpte han trosor åt mig, hihi gulligt ju :)
Lite mer än trosor blev det. Tex, andra underkläder, power king hehe, kaffegodis, kina nudlar. Dessutom käkade han pizza & jag pommes tallrik. Så nyttiga har vi varit idag ;$ Men vi gick ju faktiskt fram och tillbaka, + att vi ska dit imorgon också :)

Sen när vi kom hem igen bytte vi om till det nya, mysiga.. & älskling var mer än nöjd måste jag säga, haha (; Aja, sen mös vi, kollade tv & sånt. Helt underbart!

Jag älskar dig Robin, nu & för alltid! <3


Kommentarer
Postat av: zacka

ni är så söta tillsammans. hoppas det är ni föralltid. jag älskar dig <3

2009-12-04 @ 09:10:28
Postat av: dockan<3

hehe vad gulligt! Men vad otur for dig... inge bra dag men den slutade rätt bra :) Grattis po vg!!!! hehe det fick jag med fast mitt är ju lättare och drf ska du vara jätte stolt! hehe <3

2009-12-04 @ 15:45:34
URL: http://darlingarnas.blogg.se/
Postat av: Emme

Nice du och Robin ni värkar bra tillsammans. Jag önskar er lycka till i all framtid. Ha det bra!!

2009-12-04 @ 16:40:58
Postat av: Paulina

Härlig bild! :D Läs värd blogg, intressant skrivet, blir inte uttråkad på något sett! :D Tycker du lyckats mycket bra med din blogg & hoppas att dem andra håller med mig! :D Ha en trevlig fredags kväll önskar Paulina! :D <3

2009-12-04 @ 17:14:19
Postat av: Josefine

Gud va söta ni är tillsammans. Hoppas det håller länge :) sen vill jag bara passa på att säga att du har en sjukt fin blogg som många verkar tycka om :) intressanta inlägg som är mysiga att läsa :D fortsätt så :) <3 Ha en trevlig kväll och sköt om er :) <3

2009-12-04 @ 17:29:55
Postat av: Carro

Fin bild du är så gullig

2009-12-10 @ 17:01:07
URL: http://stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0