Hellsbitches ftw

Frågor dumhuvuden ställer i självklara situationer:
Någon är dyngrak. Kan knappt stå på benen, sluddrar något otroligt och är riktigt livad (eller deckad).
Hur dum är man inte om man då frågar: "Är du full?"

What? Nej, jag är spiknykter märks inte det?

Någon som alltid haft långt hår kommer sedan med en kortklippt frisyr, exempelivs page.
Någon idiot frågar: "Har du klippt dig?"

Nej, hälften av mitt hår blåste bort. Vad tror du?


Någon ramlar eller gör sig illa på något sätt. Skriker aj och utstrålar smärta.
Idiotfrågan: "Gjorde det ont?"

Vad fan tror du? Nej, jag låtsas bara för att det är roligt.


Någon säger säger:
Det är så spännande i ex. Paradise Hotel!
Svar: "Är det?"

Jag kan inte sova
Svar: "Kan du inte?"

Jag är på dåligt humör
Svar: "Är du?"



Vad är det för fel? Detta händer mig flera gånger i veckan. Samma sak om man sitter och gråter och någon frågar "Är du ledsen?" - Man ba hallå, vad ser det ut som?

Varför gör man sig dummare än vad man är? Eller är det bara någon inlärd artighetsfras folk kör med?

Följ bloggen:
bloglovin

Kommentarer
Postat av: louise

jag tror de är nått inlärt :D

2009-12-18 @ 16:51:09
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: emelie

helt sant ju ! :)

2009-12-19 @ 19:45:28
URL: http://emeliesverklighet.devote.se
Postat av: llizah (:

eller, när någon ringer och frågar;



" är du vaken? "

2009-12-19 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0