Hej dålig uppdatering!

Jag vet att det är grymt dålig uppdatering i bloggen, men jag jobbar på det!!!
Igår var vi på julbord, min familj + älskling. Det var super gott & jag trodde att jag skulle dö tillslut, men nejdå. Tog lite dåliga kort, som finns nedanför. Lite pinsamt att ta kort bland så mycket folk, haha ;$

Idag fick jag skjuts till skolan och höll på att svimma innan jag ens kommit innanför dörrarna, usch säger jag bara. Men resten av dagen funkade bra i alla fall. Jag gjorde klart mitt arbete i träslöjden som blev HELT fel, men det kan jag faktiskt skylla på en annan person med gott samvete, för varför blev allt så bra förra året men inte i år?!
Efter skolan gick jag hem till Robin & sen åkte jag hem direkt typ, haha. Och sen tillbaka. Vi hade jätte mysigt! & jag lovar att jag aldrig i hela mitt liv älskat någon så mycket som min lilla pojke!

Nu får ni lite bilder för jag orkar inte skriva så mycket mer... :)

Följ bloggen: bloglovin

Jag älskar dig robin!


Mina nya naglar :)





Kommentarer
Postat av: moa..

fina naglar :)

& det du har skrivit om robin,

så fint -

2009-12-18 @ 18:37:43
URL: http://sockerbananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0