JULAFTON

Vem tror ni fick ett solarium i julklapp? Jo jag, såklart :)

Jag känner mig helt sjukt bortskämd i år, jag har fått så himla mycket! Jag vet att ni blir avundsjuka nu, ni får säga vad ni vill, men här kommer listan på det jag har fått :

fyra olika örhängen
två paket med toffsar
presentkort på H&M -400kr

tre tjocktröjor
ett långt linne
en sjal
puma parfym kit
adidas parfym
avril lavigne parfym
christina aguilera parfym
två paket strumpor
ett paket puma strumpor
sex par string
godis
lösögonfransar
isadora mineral eye shadow artist palette
ljusstakar
presentkort på kicks -150kr
1700kr
solarie

Av bäbi fick jag det som står högst upp, o jag blev så sjukt himla glad :'D Världens bästa pojkvän har jag<3

Resten är från familj & vänner :)

TACK ALLA UNDERBARA :')
Nu ska jag mysa med älskling , bilder kommer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: :)

Haha, shiiit va coolt. Ett Solarium i julklapp, värsta lyxxet ;)) De skulle jag också vilja ha ;) gulliga saker du fick av din boyfriend, hihi ^^ Om du fick Arvil Lavinge´s parfym BalackStar så kan jag bara säga att den luktar jätteeegott ^^ <3 harebra kexchoklad!

2009-12-25 @ 11:17:32
Postat av: Emelie

grattis till tha solarium! har också ett hemma, det är underbart :D

2009-12-26 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0