Jullov!

JUL LOV!!!!!!!!!!
Det känns helt underbart, idag är det fem månader som jag och Robin har varit tillsammans, vi fick jullov för ca 2 timmar sen och om två dagar är det självaste julafton! :'D
Livet kan kännas riktigt bra ibland. Men nu gäller det att skaffa fram tjockare kläder, för jag ska börja gå promenader igen. Det behövs verkligen nu...

Jag ska sätta upp håret & byta om till städkläder för att börja städa rummet lite. Sen går jag ner till Robin & sover där.

Ikväll är ska jag och några till från klassen äta ute, men jag vet inte om jag har någon lust längre faktiskt... :(

Följ bloggen:
bloglovin


Kommentarer
Postat av: Hilda

Grattis på 5månadersdagen ;)<3

2009-12-22 @ 15:09:32
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Louise

Såå söta hundar

2010-01-04 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0