Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge..

Suck, nu är jag hemma från älskling och det känns så grymt jävla ensamt! Hatar söndagar, speciellt söndag kvällar men det vet ni väl redan. Jag längtar så sjukt mycket till jullov, ååh vad skönt att slippa skolan några veckor. Men de snåla jävlarna gör ju loven bara kortare & kortare, sug kuk! Aja, ska nog sova snart för det är skola imorgon igen. Stackars mig!
Vet ni vad? -Jag vet vad jag ska få i julklapp, & ni kommer bli sjuuukt avundsjuka ;)

Helgen har i alla fall varit helt underbar & jag älskar min baby mest av allt.
Vi hörs imorgon eller senare, pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer svaren till frågstunden? :D

2009-12-07 @ 17:18:00
Postat av: dockan<3

heej<3 stackars dig :(

2009-12-07 @ 20:23:27
URL: http://darlingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0