Dålig uppdatering

Förlåt för enormt dålig uppdatering igår, men jag hade en hel del att göra och på kvällen var jag helt slut.
Men här kommer i alla fall lite av det jag gjorde..


Började klockan åtta med hemkunskap, vi gjorde pepparkakor och sen teori. Efter det hade jag utvecklingsamtal som gick minst sagt dåligt, men iaf. Gick hem efter lunch och åkte till örebro med mamma och pappa för att träffa min advokat inför nästa veckas rättegång. Mötet var på ungefär 1.5 timme och sen åkte vi till ikea för att titta lite, sen hemmåt. Då tvär somna jag kan jag lova, skit trött!
Åt lite hemma och sen åkte jag ner till bäbi igen, vi kollade film & så och sen somna jag, hehe ;$

Mer om idag kommer lite senare, pusss

Kommentarer
Postat av: Sesse

Gillar din blogg ''alvarligt'' mkt!!! Den är jätte fin och det är roligt att läsa nya roliga inläg då och då.Det är också roligt att du tar med frågorna och svarar på dom sen blir det många passande bilder här och där och jag det ända jag kan säga är att jag gillar din blogg starkt.

2009-12-10 @ 16:13:18
URL: http://buskanin.blogg.se/
Postat av: Dedde

Gillar din blogg xD Den är söt och jag ska faktist börja kolla på den och läsa vad du gör xD (du e skitsöt)

2009-12-10 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0