Blont eller brunt? HJÄLP


BLONDIN eller BRUNETT?

Vad jag tycker..

Blond:
Alla blondiner syns mer & ser fräschare ut, oftast. Inte alltid. Själv så tycker jag att de flesta blondiner är liite vassare än andra. Lite snyggare helt enkelt. Därför att man kan klä sig i mjukis byxor men ändå slipper man se nere ut. Man behöver heller inte fixa håret så mycket för att det ska se bra ut.
Men nästan alla blondiner blir tagna för att vara fjortisar. Och det är väldigt mycket jobb med ett blekt hår, i alla fall mitt. Använder hårinpackning flera dagar i veckan, + silverschampoo. Ändå ser det slitet ut och det finns fortfarande små gula partier som stör mig. Dessutom måste man klippa sig ofta och håret blir bara kortare & kortare känns det som.

Brunett:
Tråååkigt. Hela svenska folket som inte vågar ta ut svängarna är brunetter. Det är tråkigt och vanligt, helt enkelt inte riktigt min stil. Dessutom så bryr sig inte folk om en, det är irriterande. För du är brunett & en i mängden.
Men håret slits inte alls så mycket som det blonda. Man kan spara ut håret och låta det växa på ett helt annat sätt än det blonda. Man kan alltså få långt & tjockt hår, mycket enklare. Man slipper dessutom det lilla helvetet när utväxten kommer, för den syns inte alls lika väl på ett brunt hår.

HJÄLP MIG!!!!
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Mohammed Ali

brunt, älskipelski! <3

2009-12-02 @ 22:24:05
Postat av: Din raxxus <3

Brunt gumman! <3

2009-12-02 @ 22:26:21
URL: http://jagälskarnella.blogg.se/
Postat av: EBba Seger

Jag tyckte att du passade bra i brunt :D

Dessutom älskar jag brunt hår, hade inte hafft något i mot att vara det själv ;) Men jag tror att jag kanske skulle bli blek i det.., aja, orkar inte bry mig så mycket om det ;)

2009-12-04 @ 18:07:20
URL: http://www.ebbaseger.webs.com
Postat av: ebba hjort :D

ja säger desamma,bara nån ser att man har blont hår säger dom fjortis till en,men herregud,bara för de är man ju inte precis fjortis ;s

men ja tycker du ska va blond! :D

&du har en jätte fin blogg oxå! :)<3

2009-12-05 @ 12:11:32
Postat av: Anonym

Jag tycker helt tävrtom. Blondiner ser ut som alla andra! Riktigt tråååkigt och det är som du säger, det blir väldigt slitet och äckligt.

2009-12-05 @ 18:37:47
Postat av: Anonym

Blont är helt klart finare men ganska trassligt x) Även mitt hår e det :/ Men brunetter är som sagt helt vanliga för alla har det :( Men jag tycker som sagt BLONT (H) Mkt finare :D

2009-12-06 @ 23:32:06
Postat av: Loviisa

Blont är mycket finare men det blir ganska slitet :/ Är blond själv och har fått rätt så mycket beröm för det ;D Du var riktigt snygg i blont hår också ^^ Som du sa så brukar blondiner tas för fjortisar, men det betyder inte att man är det. Så jag tycker blont!

2009-12-10 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0